Teljes szám | 7-156 |
LECTORI SALUTEM | 7-7 |
Erika Baksáné Varga / Zsófia Horánszky | |
Esettanulmány: Hallgatói eredményesség javítását célzó módszer alkalmazása a felsőoktatásban | 9-21 |
Zsolt Bartha / András Kókai / Imre Dobos | |
Digitalizáció és információelemzés – innováció egy olimpiai sportágban | 22-39 |
Andrea Tick / Judit Kárpáti-Daróczi / Réka Saáry | |
Digitarthatóság – Digitalizáció vagy fenntarthatóság | 40-60 |
Ágnes Tokár-Szadai | |
A digitalizáció mint lehetőség a vezetési tanácsadók számára a COVID–19-járvány idején | 61-79 |
Attila Varga / László Révész | |
Digitális testnevelés: illúzió vagy valóság? Testnevelő tanárok IKT-eszköz-használati sajátosságainak vizsgálata | 80-99 |
Olivér Hornyák | |
Esettanulmány szoftverek hasonlóságának vizsgálatára | 100-116 |
Katalin Sebestyén / Tímea Nagy / Mária Dr. Csernoch | |
Tanulók szövegkezelés-ismereteinek és önértékelésének kapcsolata | 117-138 |
Ádám Lovász | |
Friedrich August von Hayek, a komplexitáselmélet úttörője? | 139-154 |