| Teljes szám | 7-156 |
| LECTORI SALUTEM | 7-7 |
| Erika Baksáné Varga / Zsófia Horánszky | |
| Esettanulmány: Hallgatói eredményesség javítását célzó módszer alkalmazása a felsőoktatásban | 9-21 |
| Zsolt Bartha / András Kókai / Imre Dobos | |
| Digitalizáció és információelemzés – innováció egy olimpiai sportágban | 22-39 |
| Andrea Tick / Judit Kárpáti-Daróczi / Réka Saáry | |
| Digitarthatóság – Digitalizáció vagy fenntarthatóság | 40-60 |
| Ágnes Tokár-Szadai | |
| A digitalizáció mint lehetőség a vezetési tanácsadók számára a COVID–19-járvány idején | 61-79 |
| Attila Varga / László Révész | |
| Digitális testnevelés: illúzió vagy valóság? Testnevelő tanárok IKT-eszköz-használati sajátosságainak vizsgálata | 80-99 |
| Olivér Hornyák | |
| Esettanulmány szoftverek hasonlóságának vizsgálatára | 100-116 |
| Katalin Sebestyén / Tímea Nagy / Mária Dr. Csernoch | |
| Tanulók szövegkezelés-ismereteinek és önértékelésének kapcsolata | 117-138 |
| Ádám Lovász | |
| Friedrich August von Hayek, a komplexitáselmélet úttörője? | 139-154 |