| Teljes szám | 7-156 |
| LECTORI SALUTEM | 7-7 |
| Baksáné Varga Erika / Horánszky Zsófia | |
| Esettanulmány: Hallgatói eredményesség javítását célzó módszer alkalmazása a felsőoktatásban | 9-21 |
| Bartha Zsolt / Kókai András / Dobos Imre | |
| Digitalizáció és információelemzés – innováció egy olimpiai sportágban | 22-39 |
| Tick Andrea / Kárpáti-Daróczi Judit / Saáry Réka | |
| Digitarthatóság – Digitalizáció vagy fenntarthatóság | 40-60 |
| Tokár-Szadai Ágnes | |
| A digitalizáció mint lehetőség a vezetési tanácsadók számára a COVID–19-járvány idején | 61-79 |
| Varga Attila / Révész László | |
| Digitális testnevelés: illúzió vagy valóság? Testnevelő tanárok IKT-eszköz-használati sajátosságainak vizsgálata | 80-99 |
| Hornyák Olivér | |
| Esettanulmány szoftverek hasonlóságának vizsgálatára | 100-116 |
| Sebestyén Katalin / Nagy Tímea / Dr. Csernoch Mária | |
| Tanulók szövegkezelés-ismereteinek és önértékelésének kapcsolata | 117-138 |
| Lovász Ádám | |
| Friedrich August von Hayek, a komplexitáselmélet úttörője? | 139-154 |