Teljes szám | 7-156 |
LECTORI SALUTEM | 7-7 |
Baksáné Varga Erika / Horánszky Zsófia | |
Esettanulmány: Hallgatói eredményesség javítását célzó módszer alkalmazása a felsőoktatásban | 9-21 |
Bartha Zsolt / Kókai András / Dobos Imre | |
Digitalizáció és információelemzés – innováció egy olimpiai sportágban | 22-39 |
Tick Andrea / Kárpáti-Daróczi Judit / Saáry Réka | |
Digitarthatóság – Digitalizáció vagy fenntarthatóság | 40-60 |
Tokár-Szadai Ágnes | |
A digitalizáció mint lehetőség a vezetési tanácsadók számára a COVID–19-járvány idején | 61-79 |
Varga Attila / Révész László | |
Digitális testnevelés: illúzió vagy valóság? Testnevelő tanárok IKT-eszköz-használati sajátosságainak vizsgálata | 80-99 |
Hornyák Olivér | |
Esettanulmány szoftverek hasonlóságának vizsgálatára | 100-116 |
Sebestyén Katalin / Nagy Tímea / Dr. Csernoch Mária | |
Tanulók szövegkezelés-ismereteinek és önértékelésének kapcsolata | 117-138 |
Lovász Ádám | |
Friedrich August von Hayek, a komplexitáselmélet úttörője? | 139-154 |