|
Teljes szám
|
6-180 |
Andrea Kárpáti |
Beköszöntő
|
6-7 |
Ton de Jong / Wouter R. Van Joolingen |
Tudományos felfedezéses tanulás a fogalmi tárgykörök számítógépes szimulációjával
|
8-33 |
Andrea Kárpáti |
A tudásalapú társadalom pedagógiája és a számítógéppel segített tanulás
|
34-51 |
Jan Hense / Heinz Mandl / Cornelia Gräsel |
Probléma-központú tanulás
|
52-62 |
László Z. Karvalics |
Az információs társadalom mint az oktatás tárgya
|
63-73 |
Bertalan Komenczi |
Az igazgatók szerepe a tanulási környezet informatizált fejlesztésében
|
74-87 |
Péter Fehér |
Internet a „végeken”, avagy meddig ér a szupersztráda?
|
88-100 |
Mária Hercz |
A távoktatás lehetősége és szükségessége a pedagógusok továbbképzésében
|
101-109 |
Márta Turcsányiné Szabó |
Tanítsunk-e programozást?
|
110-127 |
Peter J. Denning |
Ahogyan tanulni fogunk
|
128-146 |
Gábor László |
Az információ- és kommunikációs technológia (IKT) hatása az oktatási rendszerre, a távoktatásra és a partnerségi kapcsolatok fej
|
147-160 |
Györgyi Tamássy |
Kecsegtető és kockázatos
|
161-172 |
Márton Holczer |
A multimédia kihívása - kultúrpedagógiai szemmel
|
173-180 |