Teljes szám 6-180
Andrea Kárpáti
Beköszöntő 6-7
Ton de Jong  / Wouter R. Van Joolingen
Tudományos felfedezéses tanulás a fogalmi tárgykörök számítógépes szimulációjával 8-33
Andrea Kárpáti
A tudásalapú társadalom pedagógiája és a számítógéppel segített tanulás 34-51
Jan Hense  / Heinz Mandl  / Cornelia Gräsel
Probléma-központú tanulás 52-62
László Z. Karvalics
Az információs társadalom mint az oktatás tárgya 63-73
Bertalan Komenczi
Az igazgatók szerepe a tanulási környezet informatizált fejlesztésében 74-87
Péter Fehér
Internet a „végeken”, avagy meddig ér a szupersztráda? 88-100
Mária Hercz
A távoktatás lehetősége és szükségessége a pedagógusok továbbképzésében 101-109
Márta Turcsányiné Szabó
Tanítsunk-e programozást? 110-127
Peter J. Denning
Ahogyan tanulni fogunk 128-146
Gábor László
Az információ- és kommunikációs technológia (IKT) hatása az oktatási rendszerre, a távoktatásra és a partnerségi kapcsolatok fej 147-160
Györgyi Tamássy
Kecsegtető és kockázatos 161-172
Márton Holczer
A multimédia kihívása - kultúrpedagógiai szemmel 173-180
The publication of the Journal is supported by Budapest University of Technology and Economics.