Teljes szám 6-180
Kárpáti Andrea
Beköszöntő 6-7
Jong Ton de  / Joolingen Wouter R. Van
Tudományos felfedezéses tanulás a fogalmi tárgykörök számítógépes szimulációjával 8-33
Kárpáti Andrea
A tudásalapú társadalom pedagógiája és a számítógéppel segített tanulás 34-51
Hense Jan  / Mandl Heinz  / Gräsel Cornelia
Probléma-központú tanulás 52-62
Z. Karvalics László
Az információs társadalom mint az oktatás tárgya 63-73
Komenczi Bertalan
Az igazgatók szerepe a tanulási környezet informatizált fejlesztésében 74-87
Fehér Péter
Internet a „végeken”, avagy meddig ér a szupersztráda? 88-100
Hercz Mária
A távoktatás lehetősége és szükségessége a pedagógusok továbbképzésében 101-109
Turcsányiné Szabó Márta
Tanítsunk-e programozást? 110-127
Denning Peter J.
Ahogyan tanulni fogunk 128-146
László Gábor
Az információ- és kommunikációs technológia (IKT) hatása az oktatási rendszerre, a távoktatásra és a partnerségi kapcsolatok fej 147-160
Tamássy Györgyi
Kecsegtető és kockázatos 161-172
Holczer Márton
A multimédia kihívása - kultúrpedagógiai szemmel 173-180
A folyóirat kiadását a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kara támogatja.