Információs Társadalom (InfTars)
en
/
hu
A folyóiratról
Lapszámok böngészése
Keresés az Archívumban
Szerkesztőség
Aktuális felhívások
Kéziratbeküldés
InfTars20!
Cikkek
Teljes szám
6-180
Kárpáti Andrea
Beköszöntő
6-7
Jong Ton de / Joolingen Wouter R. Van
Tudományos felfedezéses tanulás a fogalmi tárgykörök számítógépes szimulációjával
8-33
Kárpáti Andrea
A tudásalapú társadalom pedagógiája és a számítógéppel segített tanulás
34-51
Hense Jan / Mandl Heinz / Gräsel Cornelia
Probléma-központú tanulás
52-62
Z. Karvalics László
Az információs társadalom mint az oktatás tárgya
63-73
Komenczi Bertalan
Az igazgatók szerepe a tanulási környezet informatizált fejlesztésében
74-87
Fehér Péter
Internet a „végeken”, avagy meddig ér a szupersztráda?
88-100
Hercz Mária
A távoktatás lehetősége és szükségessége a pedagógusok továbbképzésében
101-109
Turcsányiné Szabó Márta
Tanítsunk-e programozást?
110-127
Denning Peter J.
Ahogyan tanulni fogunk
128-146
László Gábor
Az információ- és kommunikációs technológia (IKT) hatása az oktatási rendszerre, a távoktatásra és a partnerségi kapcsolatok fej
147-160
Tamássy Györgyi
Kecsegtető és kockázatos
161-172
Holczer Márton
A multimédia kihívása - kultúrpedagógiai szemmel
173-180
A folyóirat kiadását a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kara támogatja.