| Teljes szám | 5-103 |
| Üdvözlet az olvasónak | 5-6 |
| Andrea Kárpáti / Lajos Kis-Tóth / Réka Racsko / Péter Antal | |
| Mobil infokommunikációs eszközök a közoktatásban | 7-25 |
| Ákos Jakobi | |
| Az információs kor újszerű egyenlőtlenségei | 26-43 |
| Eszter Kalóz | |
| A közösségi gazdaság: elméleti megfontolások és a gyakorlat jellemzôi | 44-67 |
| Márton Iványi | |
| Technológia és kiber-utópianizmus | 68-80 |
| Enikő Gulyás / Márta Nagyné Klujber / Réka Racsko | |
| A táblagépes osztálytermi munka elemzésének lehetősége a Noldus Observer XT videós interakcióelemző program segítségével | 81-94 |
| Béla Muhi B. / Gábor Kőrösi / Péter Esztelecki | |
| Az m-learning alkalmazásának pedagógiai lehetôségei | 95-103 |