| Teljes szám | 5-103 |
| Üdvözlet az olvasónak | 5-6 |
| Kárpáti Andrea / Kis-Tóth Lajos / Racsko Réka / Antal Péter | |
| Mobil infokommunikációs eszközök a közoktatásban | 7-25 |
| Jakobi Ákos | |
| Az információs kor újszerű egyenlőtlenségei | 26-43 |
| Kalóz Eszter | |
| A közösségi gazdaság: elméleti megfontolások és a gyakorlat jellemzôi | 44-67 |
| Iványi Márton | |
| Technológia és kiber-utópianizmus | 68-80 |
| Gulyás Enikő / Nagyné Klujber Márta / Racsko Réka | |
| A táblagépes osztálytermi munka elemzésének lehetősége a Noldus Observer XT videós interakcióelemző program segítségével | 81-94 |
| Muhi B. Béla / Kőrösi Gábor / Esztelecki Péter | |
| Az m-learning alkalmazásának pedagógiai lehetôségei | 95-103 |