Full Article: [pdf] DOI: https://doi.org/10.22503/inftars.VIII.2008.3.8 Language: hu Author(s):  Sadler Chris  / Kalvet Tarmo
Title: Információs társadalmi ismeretek tanulása a gyakorlatban - Esettanulmány a hálózati oktatásról Subtitle: hallgatói igények és visszacsatolás a NETIS projektben Abstract: A „Hálózat az információs társadalom tanításáért” (Network for Teaching Information Society, NETIS) projekt konzorciuma kidolgozott egy tantervet az információs társadalommal kapcsolatos ismeretek oktatásához az egyetemi alapképzésben résztvevő hallgatók számára. A kurzusokat változatos pedagógiai eszközökkel lehet lebonyolítani, beleértve – ahol ez megoldható – a hálózati tanulást is. A NETIS projekt résztvevői a tanterv kidolgozása előtt konzultáltak a hallgatókkal és különböző kontextusokban kipróbálták a tananyagokat. Ebben a tanulmányban a szerzők az igényfelmérés eredményeit és a monitorozáshoz használt eszközöket, valamint a kísérleti kipróbálási eredmények egy részét ismertetik.

Title: Information Society Studies in Practice - a Case Study in Networked Learning Subtitle: student needs and feedback in the NETIS project Abstract: The Network for Teaching Information Society (NETIS) consortium has designed a curriculum for studies concerning the information society, aimed at university undergraduates. Courses can be delivered in various pedagogic formats including (appropriately) networked learning. NETIS participants consulted students prior to developing this curriculum and tested the learning materials in different contexts. In this paper, the results of the consultation survey and the design of the monitoring instruments are discussed and some preliminary results from the trials are reported.
The publication of the Journal is supported by Budapest University of Technology and Economics.