Teljes cikk: [pdf] DOI: https://doi.org/10.22503/inftars.VIII.2008.3.8 Nyelv: hu Szerző(k):  Sadler Chris  / Kalvet Tarmo
Cím: Információs társadalmi ismeretek tanulása a gyakorlatban - Esettanulmány a hálózati oktatásról Alcím: hallgatói igények és visszacsatolás a NETIS projektben Absztrakt: A „Hálózat az információs társadalom tanításáért” (Network for Teaching Information Society, NETIS) projekt konzorciuma kidolgozott egy tantervet az információs társadalommal kapcsolatos ismeretek oktatásához az egyetemi alapképzésben résztvevő hallgatók számára. A kurzusokat változatos pedagógiai eszközökkel lehet lebonyolítani, beleértve – ahol ez megoldható – a hálózati tanulást is. A NETIS projekt résztvevői a tanterv kidolgozása előtt konzultáltak a hallgatókkal és különböző kontextusokban kipróbálták a tananyagokat. Ebben a tanulmányban a szerzők az igényfelmérés eredményeit és a monitorozáshoz használt eszközöket, valamint a kísérleti kipróbálási eredmények egy részét ismertetik.

Cím: Information Society Studies in Practice - a Case Study in Networked Learning Alcím: student needs and feedback in the NETIS project Absztrakt: The Network for Teaching Information Society (NETIS) consortium has designed a curriculum for studies concerning the information society, aimed at university undergraduates. Courses can be delivered in various pedagogic formats including (appropriately) networked learning. NETIS participants consulted students prior to developing this curriculum and tested the learning materials in different contexts. In this paper, the results of the consultation survey and the design of the monitoring instruments are discussed and some preliminary results from the trials are reported.
A folyóirat kiadását a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kara támogatja.