Full Article: [pdf] DOI: https://doi.org/10.22503/inftars.XXII.2022.1.3 Language: hu Author(s):  Major Lenke  / Námesztovszki Zsolt  / Kovács Cintia  / Urbán Dorottya  / Boros Orsolya
Title: Fejleszthetők-e a pedagógusok online oktatással kapcsolatos kompetenciái online tanulási környezetben? Abstract: A tanulmányunkban a Web 2.0 – Online eszközök használata a tanórán és azon kívül kurzust mutatja be, illetve az azon részt vevő pedagógusok tevékenységét elemzi. A kurzus 5 hétig tartott (2020 decembere és 2021 januárja között), 255 pedagógus jelentkezett rá, és 204-en teljesítették sikeresen. Az online képzés elsősorban azzal a céllal indult el, hogy univerzális és ingyenes segítséget nyújtson a pedgaógusoknak az online oktatás terén.

Title: Can online teaching be developed in an online learning environment? Abstract: In our study, the use of Web 2.0 - Online tools in and out of class introduces the course and analyzes the activities of the educators participating in the course. The course lasted 5 weeks (December 2020 - January 2021), was applied for by 255 teachers and was successfully completed by 204. Online training was also created, primarily to provide educators with universal and free assistance in online education.
The publication of the Journal is supported by Budapest University of Technology and Economics.