Teljes cikk: [pdf] DOI: https://doi.org/10.22503/inftars.XV.2015.3.4 Nyelv: hu Szerző(k):  Námesztovszki Zsolt  / Esztelecki Péter  / Kőrösi Gábor  / Major Lenke  / Glušac Dragana
Cím: Tapasztalatok három saját készítésű MOOC kapcsán Alcím: a tervezéstől a kiértékelésig Absztrakt: A tanulmány, a nemzetközi szakirodalom és a saját tapasztalatok tükrében, átfogó képet ad a MOOC-ok elkészítésének folyamatáról. Másrészről a begyűjtött empirikus adatokat statisztikai módszerekkel elemeztük, és segítségükkel közelebbről megismerhettük az online környezetben történő tanulás sajátosságait, valamint a tanulás eredményességét meghatározó tényezőket. Emellett részletesen megvizsgáltuk a tanulók és az oktatók kommunikációját a különböző felületeken, a tanulói aktivitást a beadandók és a videómegtekintések tükrében.

Cím: Design to evaluation Alcím: experiences of creating MOOCs Absztrakt: This paper presents an all-encompassing process of creating MOOCs based on international literature and the authors’ own experiences. On the other hand, the empirical data included in this work is analyzed so as to gain in-depth knowledge of online learning, focusing both on the learning characteristics, as well as factors that influence its success. Further, the authors study the communication between teachers and students on various surfaces through student hand-ins and video material.
A folyóirat kiadását a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kara támogatja.