Teljes cikk: [pdf] DOI: https://doi.org/10.22503/inftars.XII.2012.2.8 Nyelv: hu Szerző(k):  Némethné Tömő Zsuzsanna  / Kovács Zsuzsanna
Cím: „Megvásároljam, vagy sem?” Alcím: Mi befolyásolja az időseket a döntésben? Absztrakt: Európa lakossága idősödik, így nyilvánvaló, hogy az elkövetkezendő évtizedek gazdaságát nagymértékben fogja befolyásolni az 50+ korosztály. A tanulmányban egy primer kutatás eredményeire támaszkodva arra keressük a választ, hogy a média a hirdetések, reklámok útján hat-e, vagy sem a magyar idősek vásárlási szokásaira és hajlandóságára.

Cím: „Shall I buy it or not?” Alcím: What influences elderly people to make a decision? Absztrakt: Europe is getting older so it is evident that the age group over 50 will affect the economy to a considerable extent in the coming decades. As this age group will be the largest, they will also offer one of the most significant purchasing power group. In this study – based on the results of a primary research – we consider among other issues whether the media as the fourth branch of power influenced by ads and commercials affects or not purchases of elderly people in Hungary.
A folyóirat kiadását a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kara támogatja.