Teljes cikk: [pdf] DOI: https://doi.org/10.22503/inftars.XIV.2014.3.2 Nyelv: hu Szerző(k):  Molnár György
Cím: Az IKT-eszközök használata a koreai oktatási rendszerben Absztrakt: A cikk fókuszában a koreai és a hazai oktatási rendszer jellemzése áll az IKT-sajátosságokat tekintve. A vizsgált távol-keleti ország oktatási rendszerei gyorsan és jelentős fejlődésen mentek keresztül, az oktatás IKT hátterét, vagy az alkalmazott oktatási formák és tanulási módszerek terén. Ebből következve a szerző a cikk második felében az IKT alapú technológiai eszközrendszer (Cyber Home és LMS) bemutatására vállalkozik a koreai oktatási rendszer terén.

Cím: Use of ICT tools in the Korean educational system Absztrakt: This article focus on Korean and Hungarian education system regarding the ICT characteristics. The Korean education system went through a rapid and radical changes in case of ICT used and learning forms adapted. The authors aim is to present the latest ICT based Korean educational system, the Cyber Home.
A folyóirat kiadását a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kara támogatja.